Monday, February 21, 2011

aku nak bli kereta dengan duit nuffnang

hahaha... biar betikkkk.. btolll lllaa... dimana ada usaha disitu ader highway... korg kne r rjin2 tekan nuffnang aku.. konpem aku tekan bertubi2 nuffnang korg.. xcye try r.. 

aikk ... maen belakang nampak.. hehehe...

tapi korg nk tau x.. nuffnang aku skg bru mencecah ke angka RM 0.80  .... HAHA.. roti canai pon sehinggit der... fuh hhhh tu la masalahnyer... camner erkkkk...



terpakse la aku carik side income laen...


masih dalam pencarian.. 

www.tips-fb.com

14 comments:

♡ Sutera Kasih ♡ said...

sy pun ciput jugak..huhu
thanks 4 the click..click 4 u

♡ Sutera Kasih ♡ said...

owhh yaa..ada tips nuffnang..blh tgk kt sini

http://suterakasihyann.blogspot.com/2010/01/tips-nuffnang.html

deedee87 said...

♡ Sutera Kasih ♡ - saya punye da jadi rm1 hinggit r.. hehehe.. thanx

siTokei said...

hihihihihi..slow2.
bila dah impian usaha pon kena kuat bro hihihhi...

blog siTokei : RM350 hanya dengan BlogWalking

namialus67 said...

kena buat post yang lebih power lagi, biar unik visitor melekat dan berkunjung berkali-kali serta menekan nuffnang berkali-kali.Usaha tangga kejayaan...saya pun masih berusaha lagi...

deedee87 said...

siTokei- tengah berusaha skg.. hehe
namialus67- hurmmm 2 la.. poning eden...

Miss Annaz said...

bila la nk cash out wit nuff...huhuhu
yg ada pun ciput....jer..

mykhalis said...

sabar..ada rezeki adala..

deedee87 said...

miss annaz - 2 la pasal.. haha
mykhalis - sabar separuh daripada iman..

J.M.R said...

teruskan berjuang..hikhikhi

budak kampung said...

dh klik nuffnang ko...hehehe g la beli keta keh3

deedee87 said...

JMR- berjuang mengklik.. haha
budak kampung- thanx a lot.. nnti aku klik ko punyer ads gak.. haha

Adzriel AB said...

2.25 je ada.. banyak sikit le drp deedee87kan..

ermayana a.k.a mrs mahzan said...

tu dh berapa bulan berblog tu ekk?saya guna adverlets,ala suka2 je pun tp dh nk masuk 4 bulan berblog ni adalah nk dekat rm 4...nk kena tukar company kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...