Thursday, February 10, 2011

hobi masa xder awek..

as salam.. hahaha.. agk pelik entry kali ini.. bukan mencari simpati sekadar ingin mengenang kish silam aku.. hahah..  1 years ago.. ak bru clash ngn awek ak.. bukn clash sebrnrnye.. tapi kene dump.. huhu.. sedih siot.. mase 2 ak da x keruan.. cm cipan pon ader.. memg dunia gelap r mase 2.. hampeh tul la.. haha.. dengan kesunyian yg melanda diri aku .. aku bertekad mencari something yg dpt melarikn ak daripada musibah ini.. hahaha.. 

tu bukan putus.. tu buang sayang.. x gi skola ker..


ala.. gua x heran.. hahaha

but actually dalam ati tuhan saje yg tau.. nak je aku gigit sume semut yg mase 2 berkeliaran di jalanan..
haha..

.
.
.
.
.
.
.

dan ini akibatnyer.. hahaha padan dgn muko eden

melepak di bawah pohon kayu... sunyi r 2..

tapi ader 1 perkara yg aku bengang


APE SALAH AKOOOOOOO!!!!!!! kn da jadi budak hijau..


to be continued ...............................


www.tips-fb.com

19 comments:

Mr Laici said...

arghhh... x sabar nak tungguuuuuu episode setrusnya.. weeeeee...


Entry Terbaru: Kasih Isteri terhadap Suami

CintaNajihah said...

haha. smbung cpt~!

NURHANI (BABY) said...

sambungan bila

Syazni said...

Ala bersambung pulok..huhu

deedee87 said...

hehehe...

Piah Becok said...

sile tolong sambung segera. terime kaseh.

atakaer said...

cpt sudahkan cite kau..
cm x abis je..

maisarah said...

eyh eyh. bole pulak bersambung.. adoiii.. :)

sumanje said...

Berkunjung malam sahabat

...jemput singgah ye..
blog baru su manje..

http://poemsumanje.blogspot.com/

Thanks...

Uhibbu allaun banafsaji said...

kesimpulannya?hobi mse xde aek,melepak di bawah pohon kayu..? =P
sambung2~

Mar said...

nak gigit semua semut xpe lagi,.sweet je,he3.sambungannya~~~?

pak long said...

salam....
nak tunggu sambungannya

Cik Yana said...

ada pulak sambungan dia. Hahaha~ sabar je la. Dah tak de jodoh. Tu kata kawan-kawan tiap kali nak bagi semangat kat cik Yana mase putus dulu. Nak je pulas kepala sorang-sorang. Kau tak kena boleh r suruh sabar. Hahaha~

biruhornet said...

sweet la lu bro, apa mcam sambungan?

miss fatihah said...

single ok pe :P

Mikeon9 said...

sabor2.. aku dah pernah alami. memang stress tapi nasib baik aku kena time aku tengah keje. kalau time belajar,aku pun tak tahu apa nak jadi.

My recent post: Busy ke sombong?

brat2104 said...

saje nak bakar.

tajuk entry lain. isi lain. apa hobi ko? gigit semut? huh! =p

so, dah ada pengganti lom?

farhan nabila said...

hohoho...suker2..segak gak ko e blog...huhuhu..rugi aku tak soh ko aja...anyway...u'll be my mentor...besh..like

n!cK said...

ekeke..seram cite neh..haha:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...