Sunday, January 16, 2011

10 SEBAB CUCI MOTOR ADALAH LEBIH BAIK DARIPADA BERKHALWAT

1.Cuci motor boleh dilakukan depan kawan-kawan tanpa merasa malu dan bersalah.

2.Masa sedang asyik menggosok dada motor tak perlu tengok-tengok kiri kanan.

3.Motor tak merengek-rengek masa ia mula basah dan licin oleh sabun.

4.Boleh tangguh beberapa minit, pergi sambut telefon, makan nasi, pergi tandas,hisap rokok tanpa sesiapa yang tak puas hati.

5.Tak perlu pujuk-pujuk dan berjanji untuk bertanggung jawab sekiranya hendakmula mencuci motor.

6.Lepas cuci boleh naik dan henjut-henjut serta tunggang-tunggang dalam sebarangposisi tanpa emak atau JPJ tegur sekiranya belum dihidupkan enjin.

7.Tak perlu bersusah payah mencari tempat tersembunyi, depan rumah atau distesyen minyak pun boleh.

8.Nak pancut air sepuas-puasnya dalam atau luar enjin tiada yang larang.

9.Nak buat setiap hari lagi digalakkan, malah dipuji oleh kawan-kawan. Majikan tidakakan memecat anda.

10.Jika kebetulan tok kadi dan ketua kampung melintas, anda boleh menegurdengan senang hati dan mempelawa mereka mencuci motor.
www.tips-fb.com

8 comments:

sawn said...

hehehe.. ada jugak orang yang minat motor kat sini

Mohd Kamal said...

power betul cite pasal motor nie

umialya said...

errrmmmm.. rajinnya anak ummi sorang ni.. cuci, jgn x cuci.. he3

saeboya said...

rajin ke bang..hahaha

atie said...

xde motor..ada kete jee

myhardday said...

mmg baguslah entri nie..^ ^ V

AlfiEean WaRsi said...

tajuk entri nie mmg menarik...haha...mari sama2 kita mencuci moto n kurangkan dosa dpd wat bnda tk berfaedah...

nORmAL said...

Salam perkenalan

Heheh saya suke entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...