Sunday, July 10, 2011

BERSIH 2.0 Hukum berjuang dibelakang Ambiga

kredit to : MAHAGURU58

Apa pandangan Ustaz Fathul Bari? Seorang ilmuan Salafi tentang perancangan puak puak yang kebanyakannya terdiri dari ahli ahli dan penyokong parti berlabel Islam turut sama mahu berdemonstrasi menentang Kerajaan Malaysia sekarang ini dengan berpimpinkan seorang kaffir harbi ~ Ambiga Sreenevasan!


Ambiga Sreenevasan yang terkenal dengan perjuangannya menentang kerajaan berteraskan umat Islam dan memperjuangkan kebebasan untuk murtad dikalangan umat Islam yang jahil atau lemah didalam aqidah mereka seperti didalam kes Azalina Jailani @ Lina Joy.




Takkan sebegitu jahil puak puak ini yang tidak menghiraukan sejarah permusuhan Ambiga dan kelompoknya terhadap kita, umat Islam di Malaysia?

Apakah sudah kemaruk sangatkah mereka ini yang berlabelkan parti politik Islam sehingga sanggup berpakat dengan golongan manusia kaffir harbi sama serupa dengan perangai Syaitan Laknatullah untuk menjatuhkan Kerajaan sedia ada tanpa menunggu peluang mereka didalam pilihanraya umum yang ke 13 tak berapa lama lagi?


Agenda Lim Kit Siang, Karpal Singh, Teresa Kok dan segala mereka yang memerangi Agama dan umat Islam secara halus dan terbuka sudah sekian lama didedahkan oleh para pejuang Islam melalui media perdana dan sosial seperti didalam blog blog dan portal maya.


Sepertimana dijelaskan oleh Ustaz Fathul Bari dan kebanyakan ilmuan agama kita yang lain bahawa adalah haram bagi mana mana umat Islam bersekongkol dengan puak kaffirin untuk menjatuhkan dan menghapuskan kuasa kepimpinan Islam didalam Kerajaan Malaysia.


Hadis Sahih Riwayat Ta'rif Abi Tamima bahawa Jundab Radhiallahu Anhu menyampaikan bahawa ia telah mendengar Rasulullah Sallalahu Alaihi Wassallam bersabda:


"Barangsiapa yang menyusahkan masyarakat dengan membuat angkara dan menimbulkan kesusahan, maka ianya akan disusahkan dan disulitkan keadaan nya oleh Allahu Ta'ala!"

Mereka yang berbuat demikian adalah menjadi pencacai Ambiga Sreenevasan dan gerombolan IFCnya yang sentiasa berusaha untuk menjahanamkan kuasa dan kedudukan umat Islam seMalaysia.


Semenanjung Tanah Melayu ini sahaja yang masih tinggal sebagai benteng terakhir untuk umat Islam kekal hidup bebas aman selesa menjalani kehidupan secara Muslim dirantau Asia ini.


Walaupun agak ramai yang sudah hanyut leka didalam kehidupan yang jauh dari tuntutan Ad Deenullah didalam suasana kehidupan moden berciri cirikan kebebasan cara hidup Barat kerana sudah kaya raya dan bersenang lenang hasil pencapaian mereka di alam duniawi kapitalis, masih kukuh institusi keagamaan didalam hati dan sanubari kebanyakan umat Islam di Tanah Melayu ini.

Sepatutnya umat Islam seMalaysia bersatu teguh membangunkan tamadun Islam berciri cirikan warisan Melayu yang bersejarah tetapi hari ini sudah ramai yang termakan umpan dan hasutan Iblis Iblis Laknatullah didalam bentuk golongan manusia manusia kaffir seperti Ambiga dan sekutu sekutu nya didalam gabungan haram BERSIH 2.0.


Apakah mereka yang mahu melembukan diri sendiri bersedia menjadi pencacai penyebab kehancuran negara kita dengan membuta tuli memenangkan agenda jahat Ambiga dan sekutu sekutunya?

Demi Allah Subhanahu Wa Ta'ala dan Rasul Sallalahu Alaihi Wassallam, setiap Muslim yang waras sepatutnya memerangi mereka ini dengan segala kudrat yang ada!

P/S : terpulang kpd individu untuk menilai ... kaji sebelum bertindak. belajar dari sejarah 
www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...