Perodua Myvi Extreme 1.5 Dilancarkan di Malaysia
fakta:
Panjang lejang semua enjin DVVT aluminium 3SZ-VE, sama seperti dalam MPV Alza.Berbanding dengan enjin 1.3-liter, keluaran meningkat 13 peratus kepada 102 kuasa kuda manakala 16 peratus lebih tork pada £ 100 kaki. Walaupun varian baru sedikit lebih berat, output tambahan meningkatkan nisbah berat-untuk-kuasa sebanyak 11 peratus. Transmisi manual dan automatik juga ditawarkan, tetapi tidak CVT (yang boleh didapati dalam versi Toyota dan Daihatsu).
Casis cukup banyak yang sama, tetapi penggantungan itu telah diberikan beberapa tambahan untuk mengendalikan berat tambahan.
Myvi 1,5 dengan imej sportier dan datang dalam dua Trims - SE(Edisi Khas) dan Extreme. Perubahan kosmetik di akhir depan memberikan imej yang lebih bijak, lebih tajam daripada Myvi 1.3, dan warna kuning eksklusif juga membezakannya.
Myvi Extreme telah body kit yang lebih agresif, dengan bibir yang panjang yang lebih rendah yang dilampirkan air dam depan dan peresap yang lebih terperinci di bawah bumper belakang.
Di dalam, tema warna hitam digunakan untuk sportiness dan tahap peralatan adalah sama dengan apa yang ditawarkan dalam versi paling mahal Myvi 1.3.
Inside Line Says: varian baru yang eksklusif untuk Perodua menunjukkan bahawa Daihatsu mula membenarkan rakan di Malaysia lebih autonomi dalam strategi produknya.
fakta:
- Myvi baru 1.5-liter berkongsi saham dengan Toyota Passo dan Daihatsu Boon.
- Model baru itu akan mengambil kira 45 peratus daripada jualan Myvi di Malaysia, yang kira-kira 8,000 unit sebulan.
- Penentuan harga domestik adalah lebih rendah daripada yang dijangkakan berbanding Myvi 1.3.
Panjang lejang semua enjin DVVT aluminium 3SZ-VE, sama seperti dalam MPV Alza.Berbanding dengan enjin 1.3-liter, keluaran meningkat 13 peratus kepada 102 kuasa kuda manakala 16 peratus lebih tork pada £ 100 kaki. Walaupun varian baru sedikit lebih berat, output tambahan meningkatkan nisbah berat-untuk-kuasa sebanyak 11 peratus. Transmisi manual dan automatik juga ditawarkan, tetapi tidak CVT (yang boleh didapati dalam versi Toyota dan Daihatsu).
Casis cukup banyak yang sama, tetapi penggantungan itu telah diberikan beberapa tambahan untuk mengendalikan berat tambahan.
Myvi 1,5 dengan imej sportier dan datang dalam dua Trims - SE(Edisi Khas) dan Extreme. Perubahan kosmetik di akhir depan memberikan imej yang lebih bijak, lebih tajam daripada Myvi 1.3, dan warna kuning eksklusif juga membezakannya.
Myvi Extreme telah body kit yang lebih agresif, dengan bibir yang panjang yang lebih rendah yang dilampirkan air dam depan dan peresap yang lebih terperinci di bawah bumper belakang.
Di dalam, tema warna hitam digunakan untuk sportiness dan tahap peralatan adalah sama dengan apa yang ditawarkan dalam versi paling mahal Myvi 1.3.
Inside Line Says: varian baru yang eksklusif untuk Perodua menunjukkan bahawa Daihatsu mula membenarkan rakan di Malaysia lebih autonomi dalam strategi produknya.
No comments:
Post a Comment