Friday, September 30, 2011

Banding peratusan kenaikan emas dan perak




Saya nak kongsi cara mudah untuk membandingkan peratusan
kenaikan (atau penurunan) harga emas dan silver sedunia.

Layari:---> http://www.goldprice.org/

Di sebelah atas dan kanan lama tersebut, anda boleh lihat
perbandingan jelas prestasi emas berbanding silver dalam
tempoh 1 hari sehinggalah tempoh 5 tahun.

anda hanya perlu menggunakan drop down menu untuk
memilih untuk melihat harga emas atau silver.

Jika anda mahu melihat graf sejarah yang lebih jelas,
layari web berikut.

Layari:---> http://www.goldprice.org/gold-price-history.html
Layari:---> http://silverprice.org/silver-price-history.html

Kedua-duanya menunjukkan sejarah harga emas dan silver
dari tempoh 30 hari hingga tempoh 20 tahun kebelakangan.

Cuba tengok perbezaan antara peratusan kenaikan perak berbanding emas.
Kali terakhir yang saya tengok, perak naik lebih 2 kali ganda dari emas!

Graf-graf di atas meyakinkan saya:

yang harga emas & perak akan terus naik 5 hingga 10 tahun lagi.

Prestasi perak akan jauh mengatasi emas sepanjang bull market ini.

Akhir sekali, ia meyakinkan saya strategi pembelian perak dan emas yang paling efektif adalah STRATEGI BERMUSIM.

Strategi ini saya dedahkan di dalam ebook Kajian Kes Teknik Tukar Ganda Silver. Dengan strategi ini, saya mampu menambah stok simpanan perak dengan DISKAUN 75%!!!

Dapatkan sekarang kerana masa tawaran AMAT AMAT TERHAD.
www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...