Friday, March 25, 2011

akhirnya.. BE yang pertama

As salam... akhirnya.. 

apsal la aku tengok ads kt leaderboard ni asik kuar jer... plik r... mule2 ak x suspek pn...
coz.. msuk 4 bulan satu BE pn aku xpenah rse.. huhu
lantaklah... hahaha... 

iklan yang asik kuar


pas2 mcm2 tip ak praktikkan .... 
tip2 utk mendapatkan BE 
last2 aku biarkn blog aku tanpa berupdate..
then...



jeng2....



BE yg pertama... 2 BE


as conclusion ...
klu korg da lame berblog... tapi xpnh dpt BE
korg try r cm aku wt..
klu brani r..

first update slalu blogger bio / sent ticket tanye kenape korg x dpt2 BE
and last... x yah update blog.. haha..

btw..
thanx nuffnang
sudi memberi BE kpd blog aku yg x sbrape ni

hope pas ni..
dpt lagi...
wasslam
adios



www.tips-fb.com

4 comments:

irwanmiswan said...

wahhh taniah2...blog aku gak yang tak dapat2

dimana logiknya earth hour??
aku jadi malas blogwalking bila...
kuasa seorang wanita

deedee87 said...

thanx bro...
haha.. dpt r 2 jap g..

fisa othman said...

hehehe saya tak pernah dapat pun...:p

^^nu[dd]yra^^ said...

wah akhirnyer ~hehehe...
pernah gak alami perasaan yg samer...

http://ceriterachentanuddyra.blogspot.com/2011/03/lalalalatabung-nuffnang-sayer-dah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...