Monday, January 17, 2011

Tutorial dapatkan trafik 1:1 EasyHits4U


teknik nie ak jumpe kt website uncle.. kredit to uncle.. ok korg cube r try.. aku da try .. still learning 



OK untuk kali ini uncle ingin perkenalkan satu produk yang pada hemat uncle ada segelintir dari sahabat sudah tahu akan kewujudannya..tapi tak mengapalah, beri peluang kepada mereka yang masih lagi tidak tahu. 

Produk yang uncle maksudkan adalah “easyHits4U” salah satu tool percuma yang disediakan..ini bukan sebarangan PTC punya program ek. uncle sudah mengkaji dan membuat penyelidikan sedalam-dalam bagi memastikan program yang uncle perkenalkan kepada sahabat-sahabat semua bukan nya “scammer”
kepada sahabat yang ingin menaikkan kadar trafik untuk laman blog .. inilah program yang semestinya menjadi pilihan semua.

EasyHits4U merupakan program berasakan sistem surfing 1:1, korang surf blog A, dan pada masa yang sama blog korang juga akan di surfkan oleh sahabat lain. bukan setakat itu sahaja .. setiap 1K website yang pernah korang lawat, automatik korang akan dapat earning sebanyak ” tiga posen (30sen)
untuk cashout korang perlu ada minimum USD 3.00 iaitu surfing sebanyak 10k website.

cara nak join amat senang
1) register akaun free jer KLIK SINI
2) activate account di email
3. upload URL anda contoh : http://www.uncle.com

kebaikan sistem ini.

menurut siasatan dan kajian yg telah dijalankan program easyhits4u telah menerima feedback yang positif dari seluruh dunia. tiada lagi komplen yang mengatakan ianya satu program yang “nta hapa-apa ntah”
bertapak teguh dan kukuh
memang program ini sudah lama bertapak teguh dalam internet dan menjadi salah satu program yang popular kerana memaparkan mannfaat yang bercabang dua, sambil dapat earning sambil dapat trafik.
pembayaran yang konsisten
disebabkan program ini sudah bertapak lama , sewajarnya pembayaran merupakan isu yg utama dan menjadi tumpuan. ramai yang yang uncle jumpa di dalam forum-forum mengatakan program ini memang boleh dipercayai.
bila cukup “edah” USD3.00 tanpa banyak bicara terus masuk dalam akaun.
Pembayaran pertama telah uncle dapat pada 28hb November 2010.
nuff tak marah ka?
1. sebelum korang tanya baik uncle sediakan jawapan nya terlebih dahulu hahaha. selagi ianya bukan iklan berklik dan berkongsi tempat dengan nuff..tiada sebab nuff nak marah..bukan kacau port dia pun.
2. tapi ada yang marah kalau nak tahu.. siapa dia? Google Adsense atau nama singkatan dia , GA. sudah terkamtub dalam terma dan syarat, Easyhits4u adalah dilarang sama sekali, kalau engkar arahan akan terus di ZAPPP !!!
3. program lain-lain uncle tak berapa tahu..kena check dia punya syarat dan peraturan lah, tapi rasanya semua ok kecuali jika melibatkan GA sahaja.
cara pembayaran
ada 2 kaedah pembayaran yang dibuat oleh EasyHits4U ini.
1) Paypal – memerlukan kad kredit untuk membuat pendaftaran
  
2) AlertPay – tanpa kad kredit 


keburukan sistem ini
earning yang sungguh ciput. kedekut taik idung masin lah depa ni..1000 web site nak kena panjat baru dapat USD0.30. sebenarnya korang harus ingat bahawa program ini khas kepada mereka yang ingin meningkatkan trafik pada blog masing-masing. earning yang disediakan berupa tidak lebih hanya sekadar saguhati sahaja.

komen uncle
uncle ingin cuba produk ini dengan niat ingin meningkatkan tahap visitor dalam umah uncle. apa yang dapat uncle simpulkan ialah EasyHits4U adalah satu program yang tak harus korang lepaskan begitu sahaja. ini kerana ianya boleh dipercayai dan mendapat malumbalas yang positif dari serata dunia.

Jika masih belum memahami konsep EasyHit4u ni, apa kata korang dapatkan tutorial yang dikarang oleh uncle DISINI tunggu apa lagi, jom donwload !!
www.tips-fb.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...